19 jun

Grand hotel Terminus – BERGEN Zander Kaaes gt 6, 5010 BERGEN
Ons 19 juni 2024 – Tor 20 juni kl. 10:00 – 14:00
Påmeldingsfrist: Tir 30 april 2024

Vi har 30 plasser og ønsker å samle så mange tillitsvalgte som mulig på tvers av kjønn, alder, bedrift og region. Vi vil derfor tildele plassene på konferansen etter fristen 30.april. Hold av datoene!

KI Prompt: Lag et realistisk bilde av unge tillitsvalgte i finans på kreativ konferanse i Bergen i sommer 🙂 Laget med Dall-E.

Er du interessert i organisasjonsutvikling? Har du lyst til å påvirke Finansforbundets retning og utvikling? Nå trenger vi å høre din stemme! Bli med oss på vår aller første UNGkonferanse rettet mot deg som er ung tillitsvalgt under 30.

Vi inviterer deg til Bergen 19.-20.juni for to dager med aktive workshops og diskusjoner på Grand Hotel Terminus. Overnatting i enkeltrom på nabohotellet – Bergens mest urbane hotell- Zander K. Du får også bli med på årets UNGfest for 150 unge medlemmer på kvelden! Vi dekker også dine reisekostnader! Og du har selvfølgelig rett på fri med lønn jmf. Hovedavtalen § 8-8 (3).

Noen av de temaene vi vil høre din mening om er:

• Hvordan kan Finansforbundet bli en enda bedre fagforening for de unge i Finansforbundet?
  • Hvordan kan vi utvikle oss til å bli en fagforening som gir unge tillitsvalgte muligheter, plass i organisasjonen og interessante verv og oppgaver?
  • Hvordan bli en attraktiv fagforening for fremtidige medlemmer, studenter og tillitsvalgte?

Reserver din plass ved bordet nå!

Du vil bli kontaktet rett etter fristen 30.april, om du har vært en av de heldige som har fått plass.