Onboarding

Automatisert e-postløp for nye ordinære medlemmer det første året

Hensikten med et eget e-postløp for nye ordinære medlemmer det første året er å gjøre dem oppmerksom på de ulike fordelene og når de kan tas i bruk.

Finansforbundet har mange gode og attraktive medlemsfordeler. En av de beste (når vi ser bort fra dyktige tillitsvalgte) er våre kollektive forsikringsordninger som helt konkret bidrar til å knytte medlemmene til oss over tid.

Det er særdeles viktig at nye medlemmer gir samtykke til både Gjensidige og Nordea for å opprettholde eksisterende avtaler og få tilbud om nye, gode medlemsfordeler.

Oversikt over tema og utsendelsesdag:

Du må være logget inn som tillitsvalgt for å se oversikten

• Når noen melder seg inn på finansforbundet.no får de en velkomstmail innen fem minutter
  • Deretter følger seks e-poster i løpet av det første året de er medlemmer. Disse e-postene går uavhengig av de ordinære nyhetsbrevene som alle medlemmer får
  • E-postene justeres underveis ved behov

Har du spørsmål om e-postløpet?
Ta kontakt med:

Fagansvarlig merkevare