Søk gratis kursplass: Skills for Super-Leadership 2024

Vi tilbyr 30 gratis kursplasser til det digitale lederprogrammet “Skills for Super-Leadership” levert av MadeToGrow. Søknadsfristen er over.

Individuell digital læring og seks webinarer fra mars til august.

Dato for webinarene:

Alle kl. 14.30–16.00.

• 6. mars
  • 3. april
  • 30. april
  • 29. mai
  • 26. juni
  • 14. august

5 moduler:

1. Fundamentale behov: Få økt forståelse og bevissthet om egne behov og utfordringer, samt økt motivasjon for læring og utvikling.
  2. Growth mindset: Her får du en solid verktøykasse for utvikling av tanker, reaksjoner og adferd som bidrar til økt robusthet, læringsorientering og endringsdyktighet.
  3. Mening: Finn svar på din «purpose», samt hvordan du kan knytte den til viktige valg i livet og karrieren.
  4. Mål og selvledelse: Bli bedre til å lede både deg selv og andre, gjennom styrket evne til å fokusere på, prioritere og gjennomføre aktiviteter for å oppnå ønskede mål.
  5. Selvfølelse og relasjoner: Bygg det viktigste grunnfjellet for å mestre alle arenaer i livet.

Bli en bedre leder!

MadeToGrow lover at aktiv gjennomføring av programmet vil bidra til at du får økt lærings- og endringsdyktighet, kreativitet, motivasjon og bedre prestasjoner i lederkarrieren. Du får også gode verktøy for å skape en god balanse mellom jobb og fritid, og håndtering av stress og prestasjonspress.

Innhold og gjennomføring:

Programmet gjennomføres digitalt. Du får tilgang til MadeToGrow sin egen digitale plattform hvor din individuelle læring skjer. I tillegg består programmet av seks webinarer, samt digitale møter i buddy-grupper månedlig. Dette vil bidra til økt verdi og utbytte, både under og etter at programmet er avsluttet. Buddy-gruppene blir på 4-5 personer og vil bidra til verdifull erfaringsdeling, læring og utvikling.

Målet er at du som deltaker ønsker å utvikle ditt og andres potensial. Om du har det samme målet, er du velkommen til å søke!

MadeToGrow brenner for å styrke motivasjon, helse og robusthet til å takle muligheter og utfordringer på alle arenaer i livet. Les mer om MadeToGrow

Kontaktpersoner i Finansforbundet:

Leder Kompetanse og Fordel